Власники транспортних засобів б’ють
тривогу – сигналізація на їхніх машинах виходить з-під контролю
господарів. Вона або ж не реагує на команди, або ж вмикається коли
завгодно. Усі автовласники чомусь ці біди списують на радіозавади, які
ніби-то створює працюючий десь поряд потужний випромінювальний пристрій.
І саме частоти цього приладу співпадають з частотами, на яких
функціонує сигналізація.
Своє занепокоєння з приводу збоїв у функціонуванні
автомобільної сигналізації, водії, звичайно, висловлюють у непоодиноких
зверненнях до Українського державного центру радіочастот.
Так, один з киян повідомляє, що нещодавно саме через
проблеми в роботі автосигналізації він та його сусіди по автостоянці не
змогли скористатися своїми авто.
– Сигналізацію на автомобілі не вдалося включити, і,
що важливіше, відключити, - пояснює чоловік. – Брелок виявився зовсім
зайвим: на сигнал від нього звукова система не спрацювала. В прикрій
ситуації опинилося майже десять водіїв, які були поруч.
Хочемо запевнити авторів цих заяв, що жодна з них не залишилася і не залишається поза уваги УДЦР.
Результати вивчення нештатних ситуацій фахівцями
відділу радіочастотного моніторингу на місцях дозволяють нам з повною
відповідальністю стверджувати: причиною збоїв у роботі автосигналізації є
несправна робота однієї з таких систем на іншому автомобілі. До речі,
на радіочастотах цих систем працюють й пристрої короткого радіусу дії,
такі, наприклад, як безпроводові гучномовці, радіомікрофони,
радіопереговорні пристрої, пристрої телеметрії, телеуправління,
передавання даних тощо. Якщо ці РЕЗ знаходяться поруч, також можливе
виникнення радіозавад.
У такому випадку радимо викликати спеціаліста, який
встановлював сигнальний пристрій на ваш автомобіль. Якщо ж цей
спеціаліст після обстеження приладу зробить висновок, що причина збоїв
криється не в самому пристрої, а має інше походження, тоді необхідно
звертатися до фахівців УДЦР.
Треба враховувати й той факт, що переважна більшість
РЕЗ проектуються та виробляються в країнах Південно-Східної Азії. Вони
не зовсім досконалі, мають збільшену вихідну потужність передавачів, а
це, у свою чергу, приводить до погіршення їхньої надійності та
завадостійкості.
В тому, що прикрі випадки відмов у роботі
автосигналізації трапляються, є, насамперед, провина тих, хто придбав і
встановив неякісну продукцію, або тих, хто належним чином не проводить
обслуговування авто, зокрема його електронної складової. Помилкою
багатьох автовласників є те, що вони купують засоби сигналізації в
неофіційних точках їх продажу, Інтернет - магазинах, через які
реалізують продукцію невідомого походження, яка ж, до того, не пройшла
відповідної сертифікації.
Український державний центр радіочастот радить
автомобілістам купувати електронне устаткування в офіційній мережі
продажу. Тільки це може бути гарантією того, що технічний засіб
відповідає критеріям якості та безпеки. А отже позбавить вас від зайвого
клопоту та проблем з автоматичною охороною власних авто.
УДЦР
|